Udskydelse af generalforsamling 2020

23. marts 2020 19:00 , af Pia Nielsen

Kære medlemmer

Generalforsamlingen 2020 udskydes på ubestemt tid!

Da vi ikke med den nuværende coronakrise kan afholde generalforsamling i henhold til vedtægterne, er beslutningen at bestyrelsen fortsætter som forretningsudvalg frem til der kan afholdes generalforsamling.

Der udsendes ny indkaldelse til generalforsamlingen - bestyrelsen har tidligere kigget frem i kalenderen for at komme med et bud på, hvornår der kan afholdes generalforsamling, men coronasituationen udvikler sig hele tiden og endnu er der ingen, der sige hvornår vi er på den anden side af corona.

Der er fortsat et forbud mod alle indendørs aktiviteter i Nyborg Kajakklub, som i alle andre idrætsforeninger.

Det betyder at klublokalet, motionslokalet, værkstedet og svømmehallen fortsat ikke kan benyttes!

Bestyrelsen har ikke valgt at lukke helt ned for udendørs aktiviteter, da vi ser kajakken for en god mulighed for at få frisk luft og motion, på lige fod med en gåtur i skoven, men I opfordres alle til passe på sig selv og hinanden - ingen store grupper - efterkom retningslinjerne, så vi som nation, klub og medlem kommer godt igennem denne vanskelige periode. Bad og omklædning skal ske hjemmefra.

DIF opfordrer indtrængende til, at al udendørs træning sker alene eller med ens nærmeste - og med stor afstand til hinanden.

Information om corona smitte kan findes samlet på side fra myndighederne med alt, hvad du skal vide om corona: www.coronasmitte.dk

venlig hilsen

bestyrelsen